Philips BDP7500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BDP7500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Donthuis 15-01-2012
Geschreven voor: Philips BDP7500

Machine in eerste versie sinds november 2009 in huis en steeds meer problemen met vastlopers (onbekend videoformaat meldingen of gewoon keiharde vastlopers met stilstaande teller + paars scherm). Trekken van de netstekker is dan de enige oplossing voor restart. Heb er maar een schakelaartje tussen gezet.. Laatste firmware steeds erop gezet (helpt niet) en gecheckt of het probleem afhangt van het type schijf (DVD of BDR), cq zelfgebrand versus gekocht. Nee dus, het verschijnsel is onvoorspelbaar. Prachtig beeld en geluid als die wel werkt overigens en ook een stille machine, maar typisch een eerste versie gedrag. Dat heb je bij vroeg in een techniek stappen!

marnix35 23-02-2011
Geschreven voor: Philips BDP7500

BDP 7500s2 meest waardeloze bluray die gemaakt is.

Oktober 2010 aangeschaft.1e exemplaar na 1 week disc lade vast.terug naar de winkel gebracht,na 5!!wkn bij Icare voor reparatie terug gekregen.Thuis gekomen aangesloten op televisie probleem NIET verholpen.vervolgens van de elek.zaak een nieuw exemplaar gekregen.Nu 2 mnd. later opnieuw problemen. van 1 op andere dag geen beeld,enkelt geluid.Blu ray speler maakt geen link met HDMI poort.Na telefonisch contact met philips krijg ik nu software update!!! op USB. ff afwachten op resultaat hiervan

hans999 03-10-2010
Geschreven voor: Philips BDP7500

Bagger, heb nu een paar maand deze speler in huis. Speelt DVD's prima af, maar gaat er een Blue Ray disk in, piept en kraakt en schuurt er van alles binnen in de speler; Beeld hapert dan ook nog eens een keer of wat en daarna gaat het weer een paar minuten goed, om iets later weer alles opnieuw te moeten aanschouwen.

ejbr 16-06-2010
Geschreven voor: Philips BDP7500

Prachtige uitvoering. Makkelijke bediening en een goede behuizing. Beeld en geluid zijn magnifiek.

cees9 21-02-2010
Geschreven voor: Philips BDP7500

20-02-2010 deze speler aangeschaft na het lezen van alle vragen en meningen. Ik heb echt alle soorten DVD's incl. AVCHD uitgeprobeerd ook regio 4 en het ding gaat gewoon zonder problemen en is aanzienlijk sneller dat mijn 1,5 jaar "oude" Samsung wat een verbetering. Het apparaat wordt wel erg warm maar na een volle dag spelen met deze machine, zeg ik "gewoon doen". Het geluid is moeilijk te beoordelen zeker met mijn oren maar dat ga ik nog eens goed uitproberen. Trouwens het apparaat "smoelt" ook nog eens leuk en communiceert met mijn Philips TV (moet kunnen heb ik gelezen).

wij3e 21-02-2010
Geschreven voor: Philips BDP7500

deze speler is echt top ziet er mooi uit de bouw van de speler is ook heel mooi de kwaliteit straalt er van af. de geluidskwaliteit is ook heel mooi.
als je de dvd afspeelt wordt het beeld bijna zo mooi als een blue ray disc . dat is topklasse dus van deze philips speler. (wel hdmi aangesloten op een hd tv)

Bennie01 06-02-2010
Geschreven voor: Philips BDP7500

Verleden week deze speler aangeschaft. Tot mijn verbazing speelt hij bijna geen enkele DVD af.
Ik heb er 6 geprobeerd en 4 werden geweigerd door de speler. Het waren allemaal originele DVD's. Ik heb de website van Philips geraadpleegd en daar staat op dat je er nieuwe software op moet zetten. Volkomen belachelijk natuurlijk. ik mag toch verwachten dat de speler tenminste doet waar hij voor is aangeschaft. Ik heb de speler dezelfde dag retour gedaan naar de internetwinkel. Mijn vertrouwen in Philips heeft een flinke deuk opgelopen. Jammer, ik steun natuurlijk het liefst Nederlandse producten.

olbap 18-01-2010
Geschreven voor: Philips BDP7500

Deze speler gekocht als vervanger voor mijn panasonic BD35.
Wat een wereld van verschil.
Beeld is super scherp en het geluid klinkt aanzienelijk beter dan van de panasonic.
Daarbij vreet deze speler werkelijk alles,avi,mkv,divx,avchd,
Had perongeluk van een dvd de hele map gebrand inplaats van de dvd file,de speler pakte gewoon de map uit en spelen maar.
En het mooiste is nog wel dat speler razendsnel is met laden.

michel61061 11-01-2010

Geweldige speler en supersnel
zeer mooi beeld had hiervoor een sony maar deze is echt beter
zeer goed met Avchd

avenida 28-11-2009
Geschreven voor: Philips BDP7500

Mijn ervaring met de Philips bdp 7300 was al goed in vergelijking met de Denon 2910 (€ 800) veel beter dvd beeld. Alleen de HDMI ingang was zeer krakkemikkig daarna ook stuk.
De BDP 7500 ziet er van achteren degelijker uit veel beter HDMI contact. Het aansluiten ging dan ook vlekkeloos. Op een Philips 37/7403 met van den Hul HDMI kabel een voortreffelijk DVD beeld lijkt wel driedimensionaal. Blueray ook mooi zoals de 7300.
Dan het geluid aangesloten via van den Hul coaxkabel op een Yamaha soundprojector YSP1 met subwoofer een geweldig mooi doortekend en good rurround geluid. Muziek DVD's klinken als herboren.
Het uiterlijk met het gespiegelde frotje dat moet wennen. Van mij hoefde dat niet. Staat wel mooi bij de Philips TV. Dus al met al Philips made things inderdaad better.

Peter Laan

rvw69 04-11-2009
Geschreven voor: Philips BDP7500

Heb onlangs de Philips BDP7500 aangeschaft en geen spijt. Ik heb gekocht als vervanging voor mijn Harman Kardon DVD47 waarover ik niet tevreden ben.

Beeld van de Philips erg scherp, ook upscaling doet hij prima. Geluid erg vol. Heb hem opn Harman-Kardon AVR745 aangesloten (geen HDMI 1.3a :-( ) en combi is erg goed.

yribbens 10-10-2009
Geschreven voor: Philips BDP7500

Fantastische speler, supersnel en muisstil.
Ook Dvd's worden perfect geupscaled. Echter één groot probleem.....via de 7.1 anologe output op Harman Kardon AVR 145 direct 6 channel in aangesloten en wat denk je......lipsync op de HK werkt niet op de direct 6 channel in en de BDP-7500 heeft geen lipsync.....ONBEGRIJPELIJK!!!!!
Beeld en Dts HD geluid is fantastisch, echter loopt de zaak verre van gelijk!!!!
Voor de rest een prima speler, na mijn Panasonic BR-35 een verademing.
Toch maar een receiver met Hdmi aanschaffen denk ik.
Tiptoetsen en afstandsbediening reageren uitstekend. De lade komt geheel naar buiten.
Voor het geld, 230 euro een zéér goed apparaat.

Flip69 20-09-2009
Geschreven voor: Philips BDP7500

De behuizing in zilver geborsteld aluminium zoals bij de tv 9803 is erg mooi.
Aan de voorzijde is een USB aansluiting (ook voor media)
Ik mis wifi.
Verder alleen lof.